2 januari 2012

Nyårsönskningar

Nyårsönskningar - det lämpliga temat har Helene på Måndagstema. Högst på min önskelista är hälsa, för egen del och för mina kära. Det är det viktigaste och då kan man själv se till att önskningar blir uppfyllda.

Men om man nu ska önska något som man inte kan rå över så är det en lång och fin sommar. Att få ladda batterierna under några sköna sommarmånader är så värdefullt - vi ska göra om ännu mer i trädgården och i år är det spännande att se hur förra årets förändringar ser ut i år. Denna vecka ska jag beställa fröer så egentligen börjar trädgårsjobbet redan nu ... Men först ska vi ha en vinter med gnistrande snö och sol, lagom länge, hoppas jag. Nu när jag får önska.

Måndagstema

11 kommentarer:

  1. Vilka färger! Vi har ungefär samma önskan. Jag hoppas du får ett fint 2012!

    SvaraRadera
  2. God helse og nydelige valmuer :)

    SvaraRadera
  3. Heisann!

    Håper sommeren blir lang og behagelig både for deg og alle oss andre ♥

    SvaraRadera
  4. Den er jeg enig i.
    Været rår vi lite med, men det er lov å ønske. Helsen kan vi gjøre noe med.
    Godt nytt år og god mandag.

    SvaraRadera
  5. Fine ønsker og flott bilde, lykke til.

    SvaraRadera
  6. underbar bild såhär i snöslaskstormen vi har idag =)
    en riktigt god fortsättning på det nya året!!
    kram
    susanne

    SvaraRadera
  7. Man kan önska vad man vill,- så får vi se vad som blir på riktigt! ;-)
    Önskar deg ett kanonbra 2012!

    SvaraRadera
  8. Oj vilket somrigt och vackert foto du visar idag.
    Ligger lite ryggdäckad här och tassar in på bloggar jag missat i nyår.
    Hoppas att ni får ett riktigt underbart år.

    Rantamorkramen.

    SvaraRadera
  9. Gode ønsker, håber de går i opfyldelse. :-)

    SvaraRadera
  10. Sikke nogle dejlige Nytårs ønsker - og et meget skønt billede. Det giver glæde når man ser på det. Du kan se mit ønske her:
    http://thatphoto.wordpress.com/monday/01-2/

    SvaraRadera