13 oktober 2011

I like # 10

Imorse var det helt klart och nästan nollgradigt. Så jag väntade med morgonpromenaden tills solen hade kommit upp lite, på med vantar och mössa och min rödaste jacka (det är älgjaktstider) och ut med kameran i högsta hugg.

Det blev min vanliga morgonrunda runt sjöarna. Nu hade hundägarna gått färdigt för morgonen så det var lugnt och stilla, jag mötte bara en joggare. Marken på ena sidan av den större sjön känns ihålig, det ekar nästan när man går där. Det kanske är bara tallarnas rötter som håller ihop den?

Jag vet inte hur många gånger jag har gått här, det tröttnar jag aldrig på! Så det om något kan hänga med i I like hos Birgitta!

9 kommentarer:

  1. Underbart att ha en skog i närheten som jag kan förstå dig :) Tänk så många som trampat stigarna i skogen :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med ett lugnt fint promenadstråk.

    SvaraRadera
  3. Såg att du frågade om byggnaderna på min blogg. Har lagt in en liten förklaring.

    SvaraRadera
  4. Måste vara underbart att vandra här... Vackert.

    SvaraRadera
  5. Skönt att ta en morgonpromenad i den fina skogen!

    SvaraRadera
  6. Ja nu är det bästa att vara klädd i starka färger. Inte utan att man är lite rädd vid skogspromenader nu. Fint ställe du har att vandra på.

    SvaraRadera
  7. Att vandra där på skogsstigen är säkert lisa för själen. :-)
    Verkar vara en trevlig morgonrunda där vid sjöarna.
    Blev ett vackert höstfoto. :-)

    SvaraRadera
  8. Förstår att du gillar detta. Det ser inbjudande ut!

    SvaraRadera
  9. Rogivande att ta morgonpromenad där!! Förstår att du gillar det!

    SvaraRadera