15 februari 2011

Jag vann hos Hillevi!

Nu är jag riktigt glad - jag vann nämligen hos Hillevi!  Även om det inte var första priset så är det jättefint, nämligen silikonformar där man kan frysa fina isbitar eller gjuta i cement, allt i form av olika blad. I sommar blir det att gjuta av! Har länge tänkt att haka på vår dotter E som har gjort fina cementsaker och nu blir det ytterligare en sporre. Tack Hillevi!

Och en annan vinst - fast den hade jag redan tidigare - är att få besöka Hillevis inspirerande och kunniga blogg Tankar från Trädgårdsmästaren. Den tillhör mina favoriter nästan från början av min "bloggkarriär".

Bilden är lånad från Hillevis blogg.

1 kommentar:

  1. Grattis till dig, tror att du är en riktig turgumma, vann du inte nåt hos Anni också???
    Men va skönt att det gick så bra med begravningen och att ni kunde söka tröst hos varann ni syskon.
    Har ju mor kvar och det kommer nog att kännas den dagen hon är borta, vi pratar varje vecka en timmme i telefon och det är så viktigt när man är så långt ifrån. Visst kan det ju bli sagt samma saker om å om igen men va gör det...
    Hon blir 85 i höst och nog märker jag att hennes steg blir tyngre och att hon ibland vill bort säger hon, men men så är det väl när man bli gammal...

    Ha d gott.

    SvaraRadera