23 november 2010

Cherry on Top Award

Så glad och överraskad jag blev imorse - Annelie i Singapore hade tilldelat min blogg utmärkelsen Cherry on Top Award. Tack snälla Annelie!



Fast då infinner sig ett problem; om jag har förstått det hela rätt så ska man ge den vidare till bloggar som man själv gillar. Och det är klart, det finns en hel del bloggar som jag läser och tycker om, men ändå är det svårt för mig som är en gröngöling i bloggsammanhang att välja. Gärna hade jag skickat en tillbaka till Annelie men det får man kanske inte?

Men om jag nu ska ge den vidare så blir det så här:

Emelies blogg om allt och ingenting
- lätt att förstå att den är den viktigaste för mig ...

Cesars trädgård
- en blogg att njuta av, att drömma till ... och så är Charlotta en så trevlig och varm bekantskap

Köksträdgården
- vi planerar ett växthus här hemma och Tyras blogg är en sån guldgruva! Och treglig hon också (det verkar de flesta trädgårdsbloggare vara) ...

3 kommentarer:

  1. Tre fina bloggar, extra roligt att läsa och titta på Emelies blogg.

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden :-)
    Tack för fin kommentar hos mig i Watery Wednesday. Blir så glad :-). Inte ska du vara avis. Träning och erfarenhet kommer ge dig kunskapen, jag lovar. Trägen vinner. Fråga en som vet ;-). Är himla glad för att vi fotar digitalt idag annars hade jag inte haft råd att framkalla alla bilder som sedan hamnat i papperskorgen direkt, ha, ha.

    SvaraRadera
  3. Åh, åh! Tack snälla goa du!!! Nej, jag har aldrig fått en award förut och har aldrig heller funderat på hur man gör med sådana. Har tänkt att det är sånt bara riktiga bloggar får:) Så nu är vi väl riktiga då, både du och jag;) Grattis till oss, tjo! Värst är nog att jag inte vet hur jag ska kunna välja bara tre... Men än en gång stort varmt tack för alla fina ord och uppskattning! You made my day:)

    SvaraRadera